Want your
own Fotopage?







 


By: Norzuwana Wahab

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 8-Aug-2008 07:06 Email | Share | Bookmark
Projek Sulam Reben..

sulaman ibu yg ke2 sekali..
ni nak diframkan..
sbb hasil keja yg ke 2 kan
kira ok dari yg per1 hehe
nie yg per1..
tk tau sgt lagi nk adjust ..
 
ha yg nie dokek nak siap
tapi tak siap lagi...
sikit jo laie..k.
Salam semua..ha..ini adalah projek ibu yg bru..Sulaman Reben..bru je berjinak2 gn projek ini..boleh la cuci2 mata ok.. nie adalah antara sulaman reben ibu yg ada kat umah..la..yag lain seperti uncang n sarung kusyen dah di hntr ke smbn heheh..

ini adalah hsil keja tgn ibu yg pertama sekali..


[quote]ini adalah hsil keja tgn ibu yg ke 2..[/quote]


[quote]yang nie tak siap lagi..hehe otwy[quote]


Quote:
k lah kalau gmba terbru nnti wana update k..psl sulam menyulam nieh..setkat ini sajorr..


sapa lagi kalau bkn k.rinna yg dpat award entry ini..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net